Η ανακοίνωση της μόνης εταιρείας που δεν πήρε τηλεοπτική άδεια

Σε πέντε από τους έξι αιτούντες τηλεοπτική άδεια, έδωσε τελικά άδεια το ΕΣΡ.

Τηλεοπτική άδεια έχουν πλέον ΣΚΑΪ, Star, Alph, ANT1 και Epsilon.

Άδεια δεν πήρε η «Τηλεοπτική Ελληνική Α.Ε.».

Το ΔΣ της εταιρείας, μετά την ανακοίνωση του ΕΣΡ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η εταιρεία «ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε.» υπέβαλε φάκελο με πλήρη δικαιολογητικά, για τα οποία παρασχέθηκαν όσες διευκρινίσεις ζητήθηκαν από το ΕΣΡ. Από το σύνολο των στοιχείων που υποβλήθηκαν αποδεικνύεται κατά τρόπο αδιαμφισβήτητο η συνδρομή όλων των προϋποθέσεων του νόμου για τη χορήγηση άδειας.

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την απόφαση του ΕΣΡ να μην συμπεριλάβει την εταιρεία μας στον πίνακα των προσωρινών υπερθεματιστών, χωρίς ωστόσο να καθιστά γνωστούς τους λόγους που οδήγησαν στον αποκλεισμό της, με τρόπο ώστε να μένει αδιάθετη μία ακόμη άδεια, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στην απώλεια εσόδων για το Ελληνικό Δημόσιο.

Η εταιρεία «ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε.», η οποία έχει ήδη προβεί σε σημαντικές επενδύσεις και προσλήψεις προσωπικού για την άμεση υλοποίηση του εγχειρήματος, επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της και εξετάζει τις περαιτέρω κινήσεις της».

Ποια είναι η «Τηλεοπτική Ελληνική Α.Ε». 

Στη λήξη της προθεσμίας για την κατάθεση των αιτήσεων για τηλεοπτικές άδειες, εμφανίστηκε στο ΕΣΡ ο Μάκης Γιομπαζολιάς.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους, μετά την κατάθεση της αίτησής του, τότε, είχε πει: «Εγώ είμαι πρόεδρος της εταιρείας. Η εταιρεία είναι νεοσύστατη και τίποτα άλλο δεν χρειάζεται. Εγώ εκπροσωπώ την εταιρεία. Εγώ εκπροσωπώ την εταιρεία συμφερόντων των Ελλήνων πολιτών».
Παράλληλα πρόσθεσε πως δεν υπάρχει κανένας άλλος και πως αυτός εκπροσωπεί την εταιρεία. «Προφανώς υπάρχει μια μετοχική σύνθεση, αυτής της εταιρείας μέτοχος είναι άλλη εταιρεία κυπριακή και εκείνης της εταιρείας άλλη εταιρεία επίσης κυπριακή και εκείνης της εταιρείας μέτοχος ένα μόνο πρόσωπο. Θα τα δείτε όλα δεν έχω το δικαίωμα να πω εγώ αυτά που θα ελέγξει το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο. Είναι ελληνική εταιρεία που έχει μέτοχο μια κυπριακή», είπε.

Ωστόσο ακούγεται πως πίσω από το εγχείρημα βρισκόταν ο Φίλιππος Βρυώνης, ιδρυτής του καναλιού «Ε» το οποίο αγόρασε ο Ιβάν Σαββίδης και πλέον λειτουργεί ως «Εpsilon». 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s