Θέμα προστασίας προσωπικών δεδομένων αλλά και… φυλετικό θέτει ο Σπίρτζης για την ΤaxiBeat

Θέμα προστασίας προσωπικών δεδομένων των επαγγελματικών ταξί που συνεργάζονται με την ηλεκτρονική πλατφόρμα Beat θέτει ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.

Οπως είπε  θα ερωτηθεί η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το γεγονός ότι στην εφαρμογή παρουσίαζεται  η φωτογραφία κάθε αυτοκινητιστή που εξυπηρετεί τους πολίτες για την αξιολόγησή του, έστω κι αν αυτό γίνεται με τη συναίνεση των συνεργαζόμενων επαγγελματιών. Μάλιστα ο υπουργός και φυλετικό θέμα:

«Μπορεί να είναι πρόβλημα η φωτογραφία ενός ανθρώπου που έχει άλλο χρώμα από εμάς, μπορεί να είναι πρόβλημα η φωτογραφία μιας γυναίκας, μπορεί να είναι φυλετική. Αλλά εμείς βάζουμε τους κανόνες ως θεσμικό πλαίσιο. Εμείς βάζουμε τους κανόνες και τους διαβουλευόμαστε με τους ανθρώπους και τις εταιρείες που είναι στους χώρους».» υποστήριξε απαντώντας στην ερώτηση ποιο είναι το πρόβλημα αν ο ταξιτζής έχει συναινέσει στο να φαίνεται η φωτογραφία του για την αξιολόγηση.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τόνισε χαρακτηριστικά:  Δεν μπορεί όμως για λόγους που όλοι καταλαβαίνετε να απεικονίζεται η φωτογραφία του οδηγού, αν είναι γυναίκα, αν είναι διαφορετικής φυλής, όμορφος ή άσχημος για να αξιολογηθεί ή να επιλεγεί με φυλετικά κριτήρια. Καταλαβαίνουμε ότι όταν κάποιος έχει εθιστεί να λειτουργεί χωρίς έλεγχο και να φτιάχνει δικούς του κανόνες, δεν επιθυμεί να μπουν κοινοί κανόνες που να τους τηρούν όλοι και με αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου.

«Και εγώ στηρίζω την Beat και στηρίζω όλες τις προσπάθειες που κάνουν καλή τη ζωή μας, πιο εύκολη και επεκτείνουν τις δραστηριότητες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες» υποστήριξε και πρόσθεσε:

Οπως διευκρινίζει, εδώ και καιρό το Υπουργείο επεξεργάζεται δύο σχέδια νόμου θεμάτων μεταφορών.  Πρέπει να υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο που να προβλέπει ότι για αυτές τις εταιρείες θα υπάρχει έδρα στην Ελλάδα, νόμιμος εκπρόσωπος, σύστημα παρακολούθησης των συμβάσεων που έχουν, τήρηση της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, που δραστηριοποιούνται και με ποιούς κανόνες. Ό,τι δηλαδή προβλέπεται για όλους τους Έλληνες και όλες τις εταιρείες, πλην αυτών της διαμεσολάβησης.

«Βρισκόμαστε στη φάση της τελικής διαμόρφωσης τους, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να είναι σε απόλυτη εναρμόνιση με το δίκαιο του ανταγωνισμού, με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, με τη νομοθεσία των αστικών μεταφορών και ταυτόχρονα με τη διασφάλιση της ύπαρξης φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων τους», σημειώνει ο κ Σπίρτζης και διευκρινίζει πως «οταν οι διατάξεις ετοιμαστούν, θα ακολουθήσει ο απαραίτητος διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Οι διατάξεις δεν θα αφορούν μόνο τις διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης αλλά όλες τις εταιρείες διαμεσολάβησης είτε αυτές χρησιμοποιούν την τηλεφωνία είτε το διαδίκτυο είτε οποιοδήποτε μέσο.

 

δηλαδή κύριε υπουργέ είναι Παράνομο να ξέρει και να μπορεί ο καταναλωτής να ψήφιση και να ενημερώσει τους υπόλοιπους καταναλωτές για έναν απατεώνα βρομιάρη άξεστο ταρίφα που τον πήρε για μια διαδρομή 15 χιλιομέτρων και τον χρέωσε 40 ευρώ, πήρε παράλληλη και δεύτερη κούρσα με παράκαμψη της αρχικής διαδρομή και συν όλα αυτά ήταν αγενής και το αμαξά του βρομούσε και έζεχνε. Εεεε κ. υπουργέ αυτούς προσπαθείτε να προστατέψετε για απαντήστε μας σας παρακαλούμε.

Newsinfo.gr

 

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.